31 Sierpnia 2015
Poczta Polska zamierza zamknąć usta konkurencji - ta odpowiada: „spotkajmy się w sądzie”

Poczta Polska zabrania swojej konkurencji twierdzić, że jest finansowana ze środków publicznych i grozi swojej konkurencji sądem. PGP odpowiada: prawda o rynku pocztowym jest warta nawet spotkania przed sądem. Poczta Polska jest jednym z najbardziej uprzywilejowanych przedsiębiorstw w Polsce sowicie finansowanym przez środki publiczne.

18 Sierpnia 2015
E-sąd w Lublinie w 2014 roku złożył więcej reklamacji do PP niż do PGP i InPost

Sąd rejonowy w Lublinie, który jako sąd zajmujący się elektronicznymi pozwami z całego kraju rozpatruje rocznie najwięcej spraw w Polsce, w 2014 roku złożył do Poczty Polskiej 61 480 reklamacji, a do Polskiej Grupy Pocztowej i InPost tylko 45 203 reklamacje. Oznacza to, że chociaż więcej korespondencji obsługiwała Polska Grupa Pocztowa, więcej reklamacji trafiło do Poczty Polskiej.

29 Lipca 2015
Oświadczenie InPost i PGP

Wszystkie placówki i punkty obsługi klienta InPost oraz PGP działają sprawnie, ich liczba to około 7500 - z czego żaden punkt nie jest kioskiem RUCH – a dodatkowo każda placówka jest wyposażona w nowoczesny terminal pocztowy oraz terminal EPO (Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru). W ramach tej sieci aż 5000 placówek jest także punktami nadawczymi – a do końca sierpnia wszystkie punkty będą nadawczymi. Wszystkie nasze placówki spełniają wymogi konieczne przy obsłudze korespondencji na rzecz sądów powszechnych i prokuratur. Zgodnie z długoterminową polityką zarządu sieć placówek InPost i PGP od wielu miesięcy była przebudowywana pod względem jakości – obecnie każda placówka umożliwia Klientowi wejście do budynku, w którym przedstawiciel firmy świadczy usługi pocztowo-kurierskie.

30 Czerwca 2015
PGP i InPost wdrożyły EPO w całej Polsce

Polska Grupa Pocztowa i InPost zakończyły wdrażanie Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru w całej Polsce. EPO działa już we wszystkich sądach powszechnych – codziennie do odbiorców dociera kilka tysięcy doręczycieli wyposażonych w specjalne elektroniczne urządzenia, na których można składać podpis. Nieodebrana korespondencja oczekuje w ponad 8000 punktach awizacyjnych zlokalizowanych na terenie całego kraju.

16 Czerwca 2015
PGP wdraża EPO w Warszawie

Polska Grupa Pocztowa rozpoczęła wdrażanie Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru w Warszawie. Dzięki temu nowoczesnemu narzędziu dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań pocztowych otrzymają także mieszkańcy całej apelacji warszawskiej.